3D Саяхат Wi-Fi Free

Брондау бөлімі
+7 7172 570 510, 570 780
hotel@jumbaktas.kz
office@jumbaktas.kz

Ресепшн (тәулік бойы)
+ 7 7172 579 777
info@jumbaktas.kz

Қонақ үйдін ережелері

Гостеприимство - качество, которое складывается из первобытной простоты и античного величия.

- Сара Бернар

Сіздерден «Жұмбақтас» отелінің қонақ үйлік қызмет көрсету ережелерімен танысуларыңызды өтінеміз.

I. ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕ

  1. 1.    Осы Ереже «Жеке және заңды тұлғалардың астана аумағында сауда ойын-сауық, қонақ үй, медициналық және өзге де  қызметтер көрсету ережесін бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2008 жылғы 21 сәуірдегі №366 Қаулысымен, «Тұтынушылардың құқығын қорғау туралы»  1991 жылғы 5 маусымдағы № 640-XII Заңына, 1981 жылғы  2 қарашадағы Халықаралық қонақ үй ережелерімен бекітілген «Қазақстанда қонақ үй қызметтерін ұсыну ережелеріне» сәйкес әзірленген.
  2. 2.    Осы Ережеде мынадай негізгі терминдер пайдаланылатын болады:

Брондау – келісімделген шарттарда оның тұтынушылық талаптарын ұсына отырып, кепілдемемен бірге номерді резервке қою бойынша лтель қызметтері;

Отель – «Жұмбақтас» отелі қонақ үйлік қызметтерді жүзеге асырады;

Қонақ үйлік қызмет көрсету – жеке тұлғаның уақытша тұрғаны үшін отель номерінномер ұсыну бойынша қызметтер, сонымен бірге қосымша қызметтер кіреді (ары қарай бірлесіп – қызметтер);

Қосымша қызметтер –   қоғамдық тамақтану қызметтері, байланыс қызметі т.с.с., отелдің ақылы немесе ақысыз негіздерінде қызмет көрсетілетін қызмет түрлері;

Орналастыру – Мейманға кілтті берген сәттен басталған процедуралар, оны номерде тұру шарттарымен және отель бөлмелеріне нақты орналастырғанға дейінгі өрт қауіпсіздігі шарттарымен таныстыру;

Отель серіктесі –отельмен жасалған шарт аясында Мейман үй қызметтерін көрсететін, жеке немесе заңды тұлғалар;

Мейман – тұтынушы – қызметтерді пайдалануға және (немесе)  оған тапсырыс берген заңды және жеке тұлғалар;

Авторизациялық нысан – Мейманның картасынан ақшалай қаражаттарды блоктау немесе шешіп алуға рұқсат-хат.

Reception – Меймандарды қабылдау және орналастыру үстелшесі.

3. Қонақ үйлік қызметтер шарт негіздерінде жүзеге асырылады. Шарттың қандай да бір ерекне нысандары болмайды. Бірінші Тарап ұсынынған Шартты екінші тарап қабылдаса ол жасалған болып есептеледі.

4. Осы Ереже, көрсетілетін қызметтері тізімдері, қызметтерді төлеу тәртіптері мен нысаны туралы, заттарды қорғау туралы ақпараттар отелдің 1-қабатында орналақан Receptio ақпараттық папкеде болады.

5. Осы Ереже www.jumbaktas.kz отелдің ресми сайтында орналастырылған.

6. Отельде тұру тәртіптері, сонымен бірге өрт қауіпсіздігінің ережелері мен ұсынылған тұтынушылық қызметтер туралы ақпараттар қонақ үйдің әр бөлмесінде болады.

7. Шағым жасау және ұсыныстар айту кітапшасы Reception тұрады.

 II.  ҚОНАҚ ҮЙЛІК ҚЫЗМЕТ КӨРСЕТУЛЕР

1.    УАҚЫТША ТҰРУ ҮШІН НОМЕРЛЕРДІ БЕРУ

1.1.       Отель Мейманның белгілі бір мерзім ішінде отель әкімшісінің келісімімен уақытша тұруға арналған орын.

1.2.       Отельге келген Мейманды орналастыруды рәсімдеу және оларды шығарып салу тәулік бойы жүзеге асырылады.

1.3.       Брондау айтарлықтай бір мерзімде қонақ үйдің бос  санатты  қонақ үйлік номерлері (брондалмаған) саны болған жағдайларда ғана мүмкін болады.

1.4.        Отель бөлмесін брондау тек почталық, электронды немесе факсимильді байланыс  құралдарының көмегімен жазбаша өтініш жасау негіздерінде жүзеге асырылады. Номерді брондау өтініштерінді мыналар көрсетіледі: қонақтың аты-жөні, қонақ үйге келу/болжамды кету күні мен уақыты; номердің санаты мен саны, тұру төлемдерінің кепілі.

1.5.       Отель бөлмесін брондау бағыттарындағы кез келген өзгерістер мен толықтырулар немесе күшін жоюлар келген уақытқа дейін 24 сағаттан бұрын, Отелге хабарлануы (хабарлама) жолдануы тиіс. Топтық жол жүру қонақтарын орналастыру кезінде, төлем жасау және күшін жою шарттары жекелей жүзеге асырылатын болады.

1.6.       Отель өтініштерді тәртіптерге сәйкес кепілді негіздерде қабылдайды. Кепілді брондау -   бұл қонақтың өзіне қажетті уақытқа қонақ үй номерін Мейманға берілуіне кепілдік берілетіндігі туралы Отель арнайы тіркеумен расталған резервтеу. Қонақ өз кезегінде, номер ақысын, оны пайдалануға дәне оған кіруге мүмкіндігі болмаған жағдайларда да төлеуге кепілдік береді. Пайдаланылмаған номерді үшін Мейманнан алынған төлемдер, егер ол Отелде орналасқан тапсырысты уақытымен күшін жоя алмаған жағдайларда алынатын болады.

1.7.       МеймандарМейман үшін брондаудың келесі нұсқалары алынады:

- депозитті енгізу – Мейман келгенге дейін, Сізге ыңғайлы кез келген уақытта Reception бірінші тәулік үшін алдын алдын ала төлемдермен брондау. Белгіленген мерзімге дейін брондаудан бас тартылған жағдайларда, айыппұлдық санкциялар басталғаннан кейін, алдын-ала төлемдер қайтарылады. Егер келу күні өзгертілген (өзгерістер алдын-ала көрсетілуі тиіс) жағдайларда алдын-ала төлемдер ауыстырылады.  Егер қонақ келген жағдайларда алдын ала жасалған төлемдер номерді пайдаланған және қонақ үйдің басқа да қызметтерін тұтынғаны үшін төлем ретінде пайдаланылады. Егер белгіленген уақытта Мейман келмесе немесе  брондау бекітілген мерзімнен кешіктіріліп болса онда алдын-ала төлемдер қайтарылмайды.

    - авторизациялық нысан –  несие картасы кепілдігімен брондау. Банктік картаның деректері ұсынылады (бір тәуліктік қонақ үй құны көлеміндегі қаражаттарды бұғаттау/ алдын-ала шешуді жүзеге асыру). Ол үшін Сізге авторизациялық нысанның сканерленген нысаны жіберіледі, Сіз оны толтырып, жеке төлқұжатыңыздың және несие картаның көшірмесін жіберу қажет болады. Бұл төлем жасау саясатының мәні, брондаудан бас тартылмаса (белгіленген мерзімге дейін) несие картасы бойынша деректерді пайдалану, Мейманға айыппұлдық санкцияларды салуға Отель құқылы болады.

    - қолма-қол ақшасын есеп айырысу – ұсынылған шот бойынша брондау, ережеге сәйкес банктік аударымдар бойынша жүзеге асырылатын болады (заңды тұлғалар үшін). Алдын ала төлемдер бойынша брондаулар Отелге келіп орналасудың барлық мерзімдері үшін төлем жасау ұсынылады. Алын-ала төлемдердің мерзімі Мейман келгенге дейін бір тәуліктен кешіктірілмей Отель белгілейтін болады.

    - кепілді хат – компанияның кепілдігімен брондау. Отелдің серіктестері (компаниялар, корпорациялар, фирмалар)  өзінің қызметкерлерінің немесе Меймандардың келуінің барлық қаржылық жауапкершіліктерін жасау үшін; кепілді хат  түрі арқылы брондауға өтініштер жіберуге мүмкіндіктер жасау үшін Отельмен шарт жасайды.

1.8.       Тұруы үшін алдын ала төлемдер келгенге дейін бір тәулік бұрын түсуі қажет, өйтпеген жағдайларда брондаулардың күші жойылады.

1.9.       Брондау бөлімінің менеджері өтінішті алғаннан кейін, тіркелген брон номері нысанын ұсына отырып, 24 сағаттан кешіктірмей, брондаудың байланыс ақпараттары нысанымен көрсетілген брондауларды жүзеге асыра алады.  Демалыс немесе ресми мереке күндері жіберілген өтініштерге демалыстан кейінгі бірінші жұмыс күнінде қызмет көрсетілетн болады.

1.10.    Төлем шоттары осы Ережеде қарастырылған шарттарда қызмет көрсету шартын жасаумен расталған болып есептеледі.

1.11.   Егер Мейман өтініште көрсетілген мерзімнен кейін 3 (үш) күннің ішінде келмесе,  келмегені үшін қонақ үй бөлмесін бір күн пайдалану көлемінде айыппұлды ұсына отырып, алдын-ала хабарлаусыз брондаудың күшін жояды

1.12.    Кейбір жағдайларда ғана Отель кепілдемесіз негіздерде брондауды қабылдай алады. Кепілдемесіз брондаудың бұл типі, қонақ номерді алды, ал Отель, Мейман келмеген жағдайларда алдын ала брондалған номер үшін төлем жасайды.  Мұндай брондаудың типі, Мейман Отель алдында ешқандай өзіне міндеттер алғысы келмеген жағдайларда болады.

Аталған типті брондаулар бойынша Меймандарды қабылдау мүмкіндіктері туралы білгіңіз келсе, брондау бөлімінің менеджерімен байланысу қажет.

 2.      ТҰРАТЫН ЖЕРДІ РӘСІМДЕУ

3.      ҚОНАҚ ҮЙ ҚЫЗМЕТТЕРІН ПАЙДАЛАНҒАНЫ ҮШІН ТӨЛЕМ

2.1     Мейманның тұратын жерін рәсімдеу үшін Мейманның жеке басын куәландыратын құжат ұсынылады. Мейман өтінішті толтырады, Мейман пен Отель арасындағы қызмет көрсетулерге келіскен шартты жасауды растау үшін, оған өзінің қолын қояды. Отель әкімшісі анкетаны тотыруды ұсыныған Мейманның құжаттық деректері негіздерінде жүргізу мүмкін, алайда  одан кейін Мейман қол қоюы қажет.

2.2     Тұру жайларын рәсімдеу кезінде Отель әкімшісі Мейманға номердің электронды кілтін береді,  оны Отелдің тұру ережелері мен өрт қауіпсіздігімен таныстырады.

2.3     Номерде Мейманның өтініші бойынша, осы Ережемен қарастырыған, тәртіптерде тұру жайларын рәсімдеу және  тұрудың бағаарына сәйкес етіп қосымша орын беріуі мүмкін.

2.4     Әкімшілік  Мейманның тек төленген мерзім ішінде ғана  тұруын қамтамамасыз ете алады. Келісімделген мерзім аяқталғаннан кейін ол номерді босатуы тиіс. Өзігің отелде тұру мерзімін ұзарқысы келген Мейман, ол туралы тұру мерзімі аяқталғанға дейін кем дегенде 4 сағат бұрын Reception хабарлауы тиіс. Егер номерді басқа тұлға брондап қойса, онда аталған бөлмеде тұру мерзімін ары қарай ұзарту ұсынысы қабылданбауы мүмкін.

2.5     Мейман шартты мерзімінен бұрын бұза алады. Қалдық ақшаны қайтару номер қоры қызметкерлерінің отель бөлмесін инспекциялауынан кейін жүргізіледі. Егер көрсетіген мерзімнен бұрын кететін жағдайларда, Шартты бұзу үшін Мейман  Reception әкімшісіне төлем жөніндегі құжаттарының түпнұсқа түбіртегін (шот, фискальды чек т.с.с.), ал егер төлемдер кредиторлық карталар арқылы төленген жағдайларда жеке қолы қойыған  слиптің түпнұсқасы қосымша берілуі, сонымен қатар бөменің электронды кілтін қоса беруі тиіс. Ол оның орнына нақты тұрған күндер үшін ғана жаңа шот беріледі.

2.6     Егер Мейманда шоттың түпнұсқасы, электронды кілті болмаған жағдайларда, сонымен бірге Мейманның ақысы төленген тұру мерзімі аяқталғанға дейін 24 сағаттан аз уақыт қалған болса, оған ақшасы қайтарылмайды.

2.7      Мейманды бөлмеге орналастыру кезінде, номерге орналаспаған және орналасқан сәттен бастап 10 минут ішінде онда тұрудан бас тартқан жағдайларда, егер Мейман бөлмені пайдаланбаған жағдайларда және 1.4.5. тармақтарына сәйкес ақшалай қаражаттары толық қайтарылатын болады.

3.1.   Қонақ үйлік қызмет көрсету үшін төлемдер мыналар арқылы жүзеге асырылады: теңгемен көрсетілген Отеь қызметтерінің барлық тарифтері және 12 % ҚҚС қосқанда.

3.2.   Қолма-қол ақшамен есеп айырысу.

3.3.   Төлем жасауға мына банктік карточкалар қабылданды: Visa, MasterCard, American Express.

3.4.   Қолма-қол ақшасы төлем: теңгемен, АҚШ долларымен, Еуромен немесе ресей рублімен (қонақ келгенге дейін);

3.5.   Авторизациялық хат.  Отель қонақ келгене дейін несиелік картадағы қаражаттарды алдын-ала  бұғаттау құқықтарын өзіне қалдырады.

3.6.   Төлемге арналған жол чектері қабылданбайды.

3.7.   Қонақ үйлік қызмет көрсетулер бағасы баға арналған бағамдарда көрініс табады. Тұрудың құны өзгеріске ұшыраған жағдайларда, иқонақтың аванстық төлемдерін қайта есептеу жүргізілмейді.

3.8.   Тұрғаны үшін төлемдер  ағымдағы тәулік күнінен 12 сағатпен белгіленген бірыңғай сағаттық есептеулерге сәйкес, барлық болжамды тұру мерзімдері үшін тәуліктік немесе толық көлемде аванс алумен жүрізіледі.

3.9.   Есептік сағатқа дейін және кейін Қонақты орналастыру тек брондалмаған номерлерден ғана жүзеге асырылады. Тұрғаны үшін төлемдер келісі тәртіпдерде жүзеге асырылады:

3.10.   Қонақтың ерте келу кезінде тұрғаны үшін төлемдер  номер құнының  60% көлемінде алынады (есептік сағатқа дейін 6 сағат ішінде номерге орналастыру).

3.11.   Қонақтың кеш кетуі кезінде тұрғаны үшін төлемдер  номер құнының  60% көлемінде алынады (кетуге есептік сағат жасалғаннан кейін 6 сағат ішінде).

3.12.    Есептік сағатқа дейін 6 сағаттан артық уақыт орналасқанда немесе есептік сағаттан кейін 6 сағат арқылы жүру кезіндегі төлемдер толық тәуліктік төлеммен есептеледі.

3.13.   Келісіммен басқасы қарастырылмаса, тұрғаны үшін ақшасыз есеп айырысу арқылы төлем келгенше дейін екі тәуліктен кешіктірмей, Қонақ үйдің есептік шотына түсуі тиіс.

3.14.   Тұрудың алдын ала төлемі төленсе және 1.4.5. тармағымен қарастырылған тәртіпте мерзімінен бұрын кетуге байланысты келісім бұзылған жағдайда Отель Мейманға сұранысқа ие болмаған қызметтердің көлемінде ақшаны қайтарады. Бұл ретте:

3.15.   Қонақ үйде тұруды қолма-қол төлеген Мейманға ақша кету кезінде қайтарылады; 

3.16.        Отельде тұруды банк картасымен төлеген Мейманға ақшаны Отель кету кезінде банк картасына аудару арқылы қайтарады. Қаржыны аудару мерзімі эмитент-банкіге байланысты, әдетте Отель қаржыны қайтарған күннен бастап 5-10 жұмыс күні ішінде жүзеге асады;

3.17.        Отельде тұруды ақшасыз есеп айырысу арқылы төлеген Мейманға қаржы оны қайтару туралы хаттың түпнұсқасы негізінде хатты алған кезден бастап 5 (бес) банк күні ішінде есептік шотқа аудару арқылы іске асады.

3.18.        Брондауға өтініш өзгертілген немесе одан бас тартқан жағдайда Мейманға қаржы Отельдің мекенжайына тиісті хабарлама (өтініш) жеткен кезден бастап 5 (бес) тәуліктің ішінде сұранысқа ие болмаған қызметтердің құны көлемінде қайтарылады. 

3.19.        Брондауға өтініш өзгергені немесе 1.8. тармағында қарастырылған мерзімді бұза отырып, одан бас тартылған, сонымен қатар Отельге келмеген жағдайда Мейман тұрудың тәуліктік құны көлемінде айыпақы төлейді. Бұл жағдайда сұранысқа ие болмаған қызметтердің құны көлеміндегі қаржының қайтарылуы айыппұлды алып тастау арқылы жүзеге асады.

3.20.        Төлемақы алынбайды: нөмірде бөлек орын ұсынбай, бір нөмірде ата-аналарымен (қамқоршыларымен) орналасқан жағдайда 10 жасқа дейінгі балалар тұруы үшін; балалар кереуеті 2 жасқа дейінгі балаларға тегін ұсынылады (сұрау бойынша).

3.21.        Номірде қосымша Мейманның тұруы 8500,00 теңгені құрайды (таңғы асты есептегенде), оған қосымша кереует ұсынылмайды.

3.22.        Қосымша кереуеттің құны 5000,00 теңге.

3.23.        Отельде үй жануарларын орналастыруға тиым салынған.

3.24.        Мейман заңды тұлғаның өкілі ретінде жабатын құжаттарды (акт және есеп-шот фактурасы) алуы үшін қызметтерді қолма-қол төлемей тұрып, алдын ала Reception әкімшісіне ескерту қажет. Актілер мекеменің ұсыынлған реквизиттері, іс-сапар куәлігі немесе сенімхат негізінде рәсімделеді.

3.25.         Отель бағаны түзудің және қызметтерді көрсетудің маусымдылығы түсінігін пайдаланады (номерлік қордың жоғары жүктелімінің күндері, көрме күндері, шараны өткізу мерзімдері). Баға белгілі бір уақыттағы сұраныс пен ұсыныстың арақатынасы негізінде қалыптасады. Бұл тариф сұраныстың құбылуына байланысты күніне бірнеше мәрте ауысуы ықтимал.

3.26.         Қонай үймен енгізілетін акциялардың, арнайы баға ұсыныстарының немесе қызметтер пакеттерінің шарттарына сәйкес Отельде жеңілдіктер жүйесі қолданылады. Акциялар туралы, сонымен қатар оларды өткізудің тәртібі мен шарттары жайлы ақпарат www.jumbaktas.kz сайтында орналастырылады, сонымен қатар хабарламаны электрондық түрде тарату арқылы жіберіледі.

3.27.        Жеңілдіктер есептелмейді.

 III.  ОТЕЛДЕ ТҰРУ ЕРЕЖЕЛЕРІ

4.1.   Мейманның нөмірге жайғасуы тұру үшін ақы төленгеннен кейін жүзеге асырылады.

4.2.   Мейман белгіленген уақыт тәртібіне, жұмыс уақытына және онда болудың тәртібіне сәйкес Отельдің барлық нысандарын пайдалана алады.

4.3.   Мейман Отельден кеткен кезде бөлмені және номердің электрондық кілтін Reception әкімшісіне тапсыруы тиіс және ұсынылған негізгі және қосымша қызметтер үшін толық есептесуі керек.

4.4.   Отель мас күйіндегі немесе есірткі заттарын тұтыну кесірінен туындаған күйіндегі шақырылған тұлғаларға кіруге рұқсат етпеуге құқығы бар. 

4.5.   Мейман шақырылған тұлғалардың дер кезінде кетуіне жауапты болып табылады. Мейманның шақыруы бойынша  07:00-ден 23:00 сағатқа дейін шақырылған тұлғалардың болуына рұқсат етіледі. Шақырылған тұлға нөмірде 23 сағаттан кейін де болуы үшін (бос орын болған жағдайда) осы Ережелермен қарастырылған тәртіпте оның Отельде тұруы рәсімделуі тиіс.

4.6.   Меймандар мен шақырылған тұлғалар міндетті: Отельдің мүлкіне, құрал-жабдықтарына ұқыпты қарауға, тазалық пен тәртіпті, Отельде тұрудың ережелерін, өрт қауіпсіздігі ережелерін, қоғамдық тәртіп ережелерін сақтауға.

4.7.   Меймандар демалыс кезінде моральдық-этикалық талаптарды сақтап, қоғамдық орындарда алкогольді тым асыра пайдаланбай және балағат сөздерді қолданбаған жөн. Отельде өзін-өзі ұстаудың ережелерін сақтап, өзінің іс-әрекетімен Отельдің аумағындағы Отельдің келушілері мен өзге де Меймандарына тіл тигізбеуі қажет.

4.8.    23 с.00 мин. бастап 09 с. 00 мин. дейін тыныштықты сақтап, Отельдің басқа Меймандарына қолайсыздық тудырмауы шарт.

4.9.   Уақытша пайдалануға берілген Отельдің мүлкін сақтауға міндетті. Нұқсан тиген жағдайда Отельдің мүлкіне келтірілген залалдың орнын толтыру керек.

4.10.                 Барлық меймандардың ыңғайлы тұруын қамтамасыз ету мақсатында Отель шылым шекпеу саясатына сәйкес әрекет етеді. Алайда сіз белгіленген аумақтарда темекі тарта аласыз. Нөмірде шылым шегуге тиым салынған. Бұл ереженің сақталмуы 15 000 теңге көлемінде айыппұл төлеуге әкеліп соғады.

4.11.                 Мейман бейнебақылау жүйелері Отель бөлмелерінде пайдалану фактілерін назарға алып, оған қарсылық білдірмейді (нөмірлерді және дәретхана кабиналарын қоспағанда).

4.12.                 Мейман ақшаны, валюталық құндылықтарды, құнды ақшаны, несиелік және телефон карточкаларды, қымбат заттарды, зергерлік бұйымдарды және басқа да құнды заттарды нөмірдегі сейфте сақтауға міндетті болып табылады. Сақтауға тапсырылмаған ақшаның, басқа да валюталық құндылықтардың, құнды ақшаның, несиелік және телефон карточкаларының, қымбат заттардың, зергерлік бұйымдардың және басқа да құнды заттардың жоғалуына Отель жауапкершілікті мойнына алмайды.

4.13.                 Отелде тәртіп пен қауіпсіздікті қамтамасыз ету мақсатында тиым салынады::

4.13.1.               Бөгде тұлғаларға мейманның кілті мен карточкасын беруге. Отельдің өзге де Меймандарына залал келтірілген жағдайда Мейман қолданыстағы заңнаманың аясында өзі шақырған меймандардың әрекеті үшін жауапты болып табылады.

4.13.2.               Нөмірде ауыр заттарды, тез тұтанатын, жарылатын, улағыш, есірткі заттары мен материалдарын сақтауға рұқсат етілмейді.

4.13.3. Нөмірден жиһазды, төсек-орын жабдықтарын ауыстыруға және шығаруға тыйым салынады.

Қонақтың міндеттері:

5.1.            Қонақ тарабынан Отель ережелері бұзылған жағдайларда, әкімші аталған заң бұзушылықтар бойынша және уәкілетті органдарды шақырта отырып акт жасауға, сонымен бірге Отель аумағында алдағы уақытта Мәйсанды отельге қабылдан бас тартуға құқылы.

5.2.            Тұруды тоқтату бойынша іс шаралар қабылдау қатынастарында Мейманға қызмет көрсетуден бас тартылған жағдайларда, тұру үшін төленген ақша, бірақ жүзеге асырылмаған қаражаттар Қазақстан Республикасының заңнамаларына сәйкес жүзеге асырылатын болады.

5.3.            Номерден жеке жоғалған заттар табылған жағдайларда, жоғалған заттарды іздеу бойынша шараларды қабылдау үшін Отель әкімшісіне бірден хабар беру қажет.

Отель әкімшісінің құқықтары мен мінеттері

6.1.            Отель  Қонақты негізгі және қосымша қызмет көрсетулері туралы, тұру орындау рәсімдеу және ол қызметтер үшін төлем жасау тәртіптері мен нысандары туралы ақпараттандыруға құқылы.

6.2.            Отель қызметтерін ұсыну ережелерін орналастыру; номер құнының бағасы және Қонақтың  алғашқы талаптары бойынша қызметтерді  ұсыну және оны ұсынудың ыңғайлы тәсілдерін жүргізуді қамтамасыз етуге міндетті.

6.3.            Отельдің әрбір бөлмесінде тұру тәртіптері туралы  ақпараттардың, өрт қауіпсіздігі ережелерінің және электрлік тұрмыстық құрылғыларды пайдалану ережелері бойынша мәліметтердің бар болуын Отель қамтамасыз етуге міндеттеледі.

6.4.            Отель мына тұлғаларды Қонақ үйге орналастырудан бас тарта алады:

6.4.1.                     жеке басын куәландыратын құжаттарын көрсетпеген адамды;

6.4.2.                     төлем/кепілді төлем жасамаған адамды;

6.4.3.                     Отельде тұру/орналасу шарттарымен келіспеген тұлғаны;

6.4.4.                     қоғамдық тәртіпті бұзушыны,

6.4.5.                     алкоголь/есірткі заттарын тұтынған мас күйдегі адамды.

6.5.       Отель  СЭС нормаларына және басқа да сапалы қызмет көрсетудің нормативтік актілеріне толық сәйкестілікті қамтамасыз етеді.

6.6.       Отелге келушілер және Қонақ туралы құпия ақпараттардың сақталуын қамтамасыз етеді.

6.7.       Отель номер қорындағы сынықтар мен бұзыуларды,  қолайсыз жағдайларды Қонақтың өтініші бойынша уақытылы шешуге міндеттеледі.

6.8.       Егер Қонақ  пайдалануға алған номерге жедел жөндеу жұмыстары, зардаптарды жою үшін санитарлық-эпидемологиялық және басқа да іс шаралар немесе қалыпты жағдайларды (сапа және қауіпсіздік) жасау  талаптары туған кезде, Отель бұрынырақта Мейман алған бөлмені жылдам босатуды және  орнын алмастыруды жүргізуге құқылы.

6.9.       Отель осы Ереженің 4.12. тармақтарында көрсетілген, шарттар мен Отельде тұру тәртіптерін сақтау шарттарын сақтау кезінде, номердегі тұрған жеке заттардың сақтауын қамтамасыз етеді.

6.10.    Егер ұмыт қалдырылған заттар табылған жағдайларда Отельдің қолданыстағы ұмыт қалдырылған заттарына қарау Ережелеріне сәйкес Отель оның иесіне қайтарылуы үшін тиісті шаралар  қабылдайды.

 7.             Ұмыт қалдырылған заттар

Ұмыт қалдырылған заттар табылған жағдайларда, Отель бекітілген тәртіптерге сәйкес оның иесіне қайтарылуы бойынша барлық тиісті шараларды қабылдайды:

7.1.   Номерге қалдырылған Қонақтың жеке заттары Отельдің сақтау камерасында сақталады. Заттарды сақтауға арналған  бөлме жұмыстары Отель әкімшісі, Отелдің ішкі қауіпсіздік қызметі қызметкерлерімен, қабылдау бөлімінің және Меймандарды орналастыру жетекшілерімен, сонымен бірге бөлмелерді тазалау қызметінің басшысының қатысуымен жүзеге асырылатын болады.

7.2.   Отель Мейман ұмыт қалдырған затты 6 ай мерзімге дейін сақтайды. Құнды заттар, сонымен бірге ірі көлемдегі ақша соммасы Отелде ұмыт қалдырған заттар туралы Актіні жасаған сәттен бастап 1 жылға дейінгі мерзімде сақталады.

7.3.   Отель бір тәуліктен көп уақыт ішінде Мейман кеткеннен кейін Отель аумағында қалып қойған автокөлік үшін жауапкершілік алмайды. Егер ұмыт қалған автокөлік иесі анықтамаса немесе онымен хабарласуға мүмкіндіктер болмаса, онда Отель аумағынан тыс автокөлікті  көшіру жөніндегі құқықты Отель өзіне қалдырады.

 8.             Жарнамалау және дауларды шешу тәртіптері

8.1.       Қызмет көрсету сапасына қатысты қандай да бір даулы мәселелер туындаған кезде Отель қонағы Receptionға келіп Отель әкімшісін сөзге тарта отырып шешуге тырысуы қажет.

8.2.       Егер аталған проблема аталған орында өзінің шешімін таппаған жағдайларда, Мейман өзінің өтінштері мен шағымдарын Reception тіркелген жазбаша нысанда қалдыра алады. Осы шарттардың орындалмауы шағымды қанаңаттандырудан толық немесе жартылай бас таруға негіз болуы мүмкін.

8.3.       Орындарда анықталған кемшіліктер уақытылы жойылмаған жағдайларда, Отель Мейманы мен Отель тарабынан уәкілетті тұлғаның қолдары қойыған жазбаша ескертпенің 2-дана актісі жасалады.

8.4.       Егер Отель әкімшісі орындарда анықталған кемшіліктерді жоя алмаса, Мейман, ақаулықтарды анықтау актісі болған кезде 20  күн ішінде шағымдана алады. 8.2 тармақта көрсетілген сәйкес Акт болмаған жағдайлард, жарнамаландыру қарауға қабылданбайды, ал Мейманның талаптары негізсіз болып есептеледі.